De l'11 d'octubre de 2024 al 12 de juny de 2025 a Les Arts.
«Un llac de concerts» a València
Categories: música.
ÀREA TURÍSTICA: Ciutat de les Arts i Alameda
Gaudeix d'un oasi musical a l'aire lliure al cor de València amb Berklee i el seu cicle de concerts.
Estàs preparat per a submergir-te en un mar de ritmes i vibracions a l'aire lliure?
Berklee València s'uneix a la Ciutat de les Arts i les Ciències per a portar-te «Un llac de concerts», una sèrie d'esdeveniments gratuïts plens de diversitat musical.
El 27 i 28 de març, el 3 i 4 d'abril i el 23 de maig a les 19.00 h, el Passeig Nord del Museu de les Ciències es transformarà en l'escenari perfecte per a gaudir en directe d'una àmplia gamma d'estils.
Sonarà des del swing del jazz i la potència del rock and roll fins al groove del funk, el sabor de la música llatina, l'encant del folk i els nostres estimats sons mediterranis. N'hi ha de tot!
Aquests concerts estan organitzats pel campus de Berklee València i ofereixen molt més que música: seràs testimoni de la creativitat i el talent dels estudiants de postgrau i grau.
Si busques qualitat, diversitat i l'oportunitat de deixar-te emportar per sons de veritat, aquest és el pla que no pots deixar passar.
Detalls
- Dates de l'esdeveniment
-
Des de:
27-03-2025
-
A:
23-05-2025
-
Informació dels horaris
A les 19.00 h.
-
Lloc
Avinguda Professor López Piñero, 7. València
-
Preu
Gratuïts.
COM ARRIBAR
Avinguda del Professor López Piñero, 7, València, España
Com arribar
- Metro: L10.
- Autobús: 13, 19, 24, 25, 35, 94, 95.
TAMBÉ ET POT INTERESSAR
Concerts de música simfònica a Les Arts
Música i mar s'uneixen en Concerts al Veles!
Vine a gaudir de bona música els dissabtes al Veles e Vents de la Marina de València del 8 de febrer al 17 de maig de 2025 amb «Concerts al Veles».
Gaudeix del cicle de concerts Serialparc
Programació de concerts de Serialparc