Exposició de Sorolla a la Fundació Bancaja de València

Categories: exposició.

Primavera

ÀREA TURÍSTICA: Russafa i Eixample

Visita la Fundació Bancaixa i submergeix-te en la mostra de més de 100 llenços de Joaquín Sorolla!

Aquesta tardor, la Fundació Bancaixa obri les portes per a mostrar-te gran part de l'art que envolta les costes valencianes des de la perspectiva de Sorolla. 

A què ens referim? Al fet que, gràcies al Museu Sorolla i la Fundació Museu Sorolla, pots vindre a descobrir l'extraordinària exhibició «En la mar de Sorolla amb Manuel Vicent». 

Una mostra de més de 100 llenços amb els quals s'honra el centenari de la mort de Joaquín Sorolla, un dels artistes valencians més famosos del món. 

A més d'això, aquestes obres presenten la mar Mediterrània com a protagonista de l'exposició, amb un enfocament expositiu nou. 

I és que l'escriptor Manuel Vicent fa un recorregut literari al voltant de totes aquestes obres de Sorolla, a fi que existisca un diàleg entre pintura i literatura.   

Sona bé? 

Doncs compra la teua entrada a la taquilla del museu i no et perdes esta oportunitat de gaudir d'una exposició que promet una connexió profunda amb el patrimoni cultural de València.

T'esperem a la Fundació Bancaixa

Més informació

Detalls

  • Dates de l'esdeveniment
  • Des de:

    04-10-2024

  • A:

    21-04-2025

  • Informació dels horaris

    De dimarts a diumenge de 10.00 h a 14.00 h i de 16.30 h a 20.30 h. 

  • Lloc

    Plaça de Tetuan, 23. València.

  • Preu

    Entrada general: 9 euros. 

    Entrada reduïda: 5 euros. 

    Entrada gratuïta: fins a 12 anys. 

COM ARRIBAR

Plaça de Tetuan, 23, València, España

Obtenir ruta

Com arribar

  • Metro: L4, L7.
  • Autobús: 6, 24, 28, 70, 71, 95.
18 Fri
26º 12º

MÁS EXPOSICIONES

exposició

Exposición Sorolla Valencia
Des de 04/10/2024 fins el 21/04/2025
Exposició de Sorolla a la Fundació Bancaja de València

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Bodega Bombas Gens Valencia.

Les visites guiades per conéixer la història de l'Antiga Fàbrica de Bombas Gens, així com el Jardí Mediterrani, la Bodega Medieval i el Refugi de la Guerra Civil són tots els dilluns, divendres, dissabtes i diumenges.

19/04/2025 - 19/04/2025
Viu històries ocultes en les visites guiades de Bombes Gens
Exposición Sorolla Valencia

Fins al 21 d'abril de 2025. Una mostra de més de 100 llençols amb els quals es honra el centenari del traspàs de Joaquín Sorolla, un dels artistes valencians més famosos del món.

04/10/2024 - 21/04/2025
Exposició de Sorolla a la Fundació Bancaja de València
Exposición Tutankamon en Bombas Gens

Descobrix «*Tutankamon, l'experiència immersiva» en Bombes *Gens, l'exposició digital més gran sobre l'Antic Egipte

01/03/2025 - 28/04/2025
«Tutankamon, l'experiència immersiva» en Bombas Gens