Torna la pólvora a la Plaça de l'Ajuntament de València el 4 maig de 2025 per a celebrar el Dia de la Mare amb la mascletà ajornada de les Falles.
Cavalcada del Ninot de les Falles 2025
Categories: falles.
Acosta’t a veure la Cavalcada del Ninot de les Falles de València. Riures, enginy i crítica.
Llestos per a passar una bona estona en la Cavalcada del Ninot?
Aquest 9 de març de 2025 torna un dels actes més emblemàtics de les Falles de València per a prendre els carrers amb la seua típica desfilada: una tradició molt arrelada en la qual cada comissió fallera deslliga la seua creativitat fent paròdia sobre temes d’actualitat.
Marca la data i prepara’t per a presenciar una desfilada plena de riures i crítica intel·ligent, envoltat de carrosses, disfresses, bandes de música i sobretot de Ninots.
Encara que els Ninots de la cavalcada hui dia no són els que ja estan a l’Exposició del Ninot com succeïa en els seus orígens, l’esperit crític amb un toc àcid continua sent el protagonista i multitud de grans figures fetes per a l’ocasió representen personatges polítics o de la vida quotidiana.
El recorregut de la cavalcada comença a les 17.30 h i ix des de Glorieta, a la plaça Alfons el Magnànim. Segueix el seu recorregut pel carrer la Pau, Sant Vicent, Plaza de l’Ajuntament i finalitza al carrer Xàtiva.
No et perdes l’esdeveniment més irònic de l’any!
Detalls
- Dates de l'esdeveniment
-
Des de:
09-03-2025
-
A:
09-03-2025
-
Informació dels horaris
Eixida a les 17:30 h de Glorieta.
-
Lloc
Glorieta en la Plaza de Alfonso el Magnánimo, Valencia, España
Com arribar
- Metro: L3, L5, L7, L9.
- Autobús: 4, 6, 8, 11, 16, 26, 31, 32, 70, 71.
COM ARRIBAR
Plaza de Alfonso el Magnánimo, Valencia, España
TAMBIÉN TE PUEDE INTERESAR
EVENTOS DE FALLAS
espectacle
Mascletà pel Dia de la Mare a València
exposició
Exposició del Ninot Falles
falles
La nit de la Plantà de les Falles
falles
Lliurament de premis de Falles
falles
Castells de focs artificials, mascletás nocturnes i Nit del Foc
falles
Ofrena de flors de la festivitat de les Falles
falles
Mascletà de les Falles en la Plaça de l'Ajuntament
falles
La Crema, el dia que es cremen les Falles
falles
Torna la Cavalcada del Foc, un espectacle únic
TAMBÉ ET POT INTERESSAR
Mascletà pel Dia de la Mare a València
La Cridà de les Falles.
Dona la benvinguda a les Falles 2026 el 1 març. El1 març, des de les imponents Torres de Serrans, la fallera major i infantil donaran és el tret d'eixida a les Falles. I per a acabar com correspon, espectacle de llum i color.
Exposició del Ninot Falles
Del 1 de febrer al 15 de març en en el Museu de les Ciències de la Ciutat de les Arts i les Ciències. De dilluns a dijous, de 10 a 20 h i de divendres a diumenge, de 10 a 21 h. visita els millors *ninots de totes les Falles de València i tria el teu favorit.